Veel gestelde vragen 

Uw antwoord niet gevonden? dan kan u onderaan het formulier invullen

Kan ik best reserveren?

Reserveren is uiteraard niet verplicht en ook zonder reservatie is iedereen steeds welkom. Het is uiteraard wel aan te raden, zo kunnen wij ons alvast voorbereiden op uw komst, voldoende personeel voorzien op drukke dagen en u bent  zeker van een plekje. Ook indien u in het bezit ben van een cadeaubon vragen wij u om zeker te reserveren.

Hoe kan ik best reserveren?

Reserveren kan op verschillende manieren, telefonisch, in de zaak, of de meest aangeraden manier is via het reservatieformulier van deze website. Indien u wil reserveren voor één van onze formules zoals, het ontbijtbuffet, de kerstbrunch, een high tea, enz...kan u dat ook doen via de reserveringspagina, door op de formule te klikken en dan de juiste gegevens in te vullen.

Hoe kan in mijn reservatie aanpassen?

Dat kan u doen door via de bevestiging mail die u gekregen heeft op "bekijk mijn reservering" te klikken, u kan ons ook bellen via 03/337.99.88

Wat zijn de openingsuren?

Onze openingsuren kunnen wel eens verschillen naargelang de periode van het jaar of dag van de week. Vertrouw dus niet altijd direct op openingsuren die u online kan vinden. Voor onze openingsuren en sluitingsdagen kan u altijd best terecht op onze contactpagina op deze website, u kan uiteraard best altijd een reservatie plaatsen, zo bent u altijd zeker.

Zijn jullie ook 's avonds geopend?

Wij zijn 's avonds niet standaard geopend, wel kunnen groepen gebruik maken van onze locatie buiten onze openingsuren. 

Wat met mijn vervallen cadeaubon?

Onze bonnen zijn 1 jaar geldig, los van onze sluitingsdagen en vakantieperiode uiteraard. Gaat uw bon toch bijna vervallen en geraakt u niet meer op tijd in ons restaurant, kan u ook altijd terecht in onze shop. Een vervallen cadeaubon kan u helaas niet meer gebruiken.

Mag ik mijn hond meebrengen?

Honden zijn meer dan welkom in onze zaak, ze krijgen van ons een bakje water en bij het buitengaan een snoepje. We vragen wel om ze aangelijnd te houden. Wist u dat wij zelf trouwens ook een schattig teckel hondje hebben, "Nora" 

Kunnen wij met cheques betalen?

Normaal gezien aanvaarden wij veel soorten maaltijd en andere cheques, echter zijn wij pas overgeschakeld naar een nieuw betaalsysteem dat deze functie nog niet ondersteund, momenteel is het dus even niet meer mogelijk maar zij hebben ons verzekerd dat dit binnenkort ook bij hen zal werken.

Een vraag stellen

Wij proberen u zo spoedig mogelijk te antwoorden. 

Mocht u geen antwoord ontvangen van ons, kijk dan ook uw spam-mail na. 

LET OP: reserveren via deze weg is niet mogelijk.

Wij hebben uw bericht ontvangen en doen ons best u zo snel mogelijk te antwoorden. Kijk ook uw spam-mail na!